FAQs

PROFILI IM 

1st tab

 

 

Si të regjistrohem?

Hapi i parë:
Klikoni ikonën e glamit në fillim të faqes në anën e djathtë të search.
Hapi i dytë:
Shkoni tek formulari i register dhe vendosni emailin tuaj. Më pas klikoni butonin “REGISTER”
Pasi të keni klikuar butonin “REGISTER” jeni regjistruar me sukses.

 

Si të ndryshoj të dhënat e profilit?

Shkoni tek my account -> account details. Aty do t’ju shfaqen detajet e account që mund të ndryshoni. Pasi t’i keni bërë ndryshimet e dëshiruara klikoni butonin “SAVE CHANGES”.

 

A janë të sigurta të dhënat personale kur rregjistrohem?

Para se të filloni të përdorni Glam Shop Website (“Faqja”), duhet të keni parasysh se përveç Kushteve të Përdorimit, përdorimi juaj i faqes gjithashtu i nënshtrohet Politikës së Privatësisë. Glam Shop Website respekton privatësinë tuaj dhe njeh nevojën për mbrojtje dhe menaxhim të duhur të çdo informacioni personal të identifikueshëm që mund të ndani me ne. Meqenëse ne mbledhim lloje të caktuara të informacionit në lidhje me vizitorët e faqes sonë, ju duhet të kuptoni plotësisht kushtet e mbledhjes dhe përdorimit të këtyre informacioneve. Ju lutemi, merrni pak kohë një moment për të mësuar Politikën tonë të Privatësisë përpara se të përdorni dhe/ose të paraqisni informacion në këtë faqe.
Duke përdorur këtë faqe, ju pranoni kushtet e Politikës së Privatësisë të përshkruara si më poshtë. Nëse nuk pranoni kushtet e Politikës së Privatësisë, mos e përdorni këtë website.

Për më shumë lexoni Privacy Policy

Harrova password-in. Çfarë duhet të bëj?

Nëse keni harruar password, tek formulari i login poshte butonit “LOG IN” klikoni ‘Lost your password?’. Pasi ta keni klikuar do t’iu hapet një faqe e re ku ju kërkohet të vendosni username ose email tuajin me të cilin jeni regjistruar. Pasi keni vendosur email dhe të jepni reset password do t’ju cohet një email ku mund të vendosni passwordin e ri.

Si të fitoj pikë?

Sistemi ynë i shpërblimeve do të lançohet së shpejti!

PAGESA

1st tab

 

 

Si të paguaj për porositë e mia?

Për porositë mund të paguani me para në dorë në çastin e marrjes së porosisë.

Kam një problem me porosinë. Çfarë duhet të bëj?

Për çdo problem që mund të hasni me porositë mund të shkruani në emailin tonë: [email protected]

POROSI

1st tab

 

 

Si të bëj një porosi online?

Zgjidhni produktet që dëshironi të blini. Hapni shportën dhe shikoni produket që keni zgjedhur, gjithashtu dhe sasinë se sa doni të blini. Nëse doni të vazhdoni të blini produkte të tjera, klikoni buttonin “CONTINUE SHOPPING”. Nëse keni perfunduar së zgjdhuri produkte dhe sasinë klikoni butonin “CHECKOUT”.

Më pas vendosni të dhënat që ju kerkohen dhe klikoni butonin “PLACE ORDER” ne fund të faqes.
Pasi keni klikuar butonin “PLACE ORDER”, do t’ju dali njoftimi qe porosia eshte kryer me sukses.

A mund të bëj ndryshime tek shporta? Si t’i bëj ndryshimet?

Po sigurisht!
Nëse doni të fshini një produkt:
Mënyra e parë:
Tek shporta mund të klikoni ikonën e koshit anash emrit të produktit

Mënyra e dytë:
Klikoni butonin “VIEW CART” dhe mund ta fshini produktin duke klikuar ikonën e ‘x’ që ndodhet gjithashtu anash produktit.

Nëse doni të rrisni ose ulni sasinë e produktit të zgjedhur:
Mënyra e parë:
Tek shporta poshtë emrit të produktit dhe çmimit ndodhet një buton ku mund të klikoni ‘+’ për të rritur numrin e atij poduktit ose – për ta ulur.

Mënyra e dytë:
Tek VIEW CART mund ta editoni sasinë tek ‘Quanity’ duke klikuar shigjeten sipër për ta rritur sasinë ose shigjeten poshtë për ta ulur. Më pas klikoni butonin UPDATE CART për të updatuar ndryshimet e bëra.

Si të bëj ndryshime pasi e kam konfirmuar porosinë?

Nëse doni të ndryshoni porosinë pasi e keni konfirmuar kur keni shtypur butonin “PLACE ORDER”, mund të coni një email tek: [email protected] brenda 24 orëve.

A mund të porosisë produkte nga celulari?

Porositë bëhen nga faqja jonë e webit Glamshop edhe nëse e hapni nga kompjuteri/laptopi, edhe nëse e hapni nëpërmjet celularit.

Si ta di që porosia ime është çuar në postë?

Në momentin që porosia juaj cohet në postë do ju vijë një email që porosia juaj është nisur.

Si t’i bëj cancel një porosie?

Për porositë që doni t’i bëni cancel duhet të bëhën brenda 24 orëve me anë të email:
[email protected]
Nëse porosia është dërguar nga Glamshop atëherë do merrni përsipër koston e dërgesës dhe kthimit të produktit.
Në Tiranë posta e dërgesës: 200 lek dhe posta e kthimit: 200 lek. Total 400 lek.
Jashtë Tiranës posta e dërgesës: 300 lek dhe posta e kthimit: 300 lek. Total 600 lek.

Më ka adhur produkti i gabuar. Çfarë duhet të bëj?

Nëse keni marrë produkt tjetër nga ajo çfare keni porositur, ju lutem na kontaktoni ne email [email protected] ,dhe do t’ju çojmë produktin e duhur duke marrë përsipër koston e kthimit të produktit që keni marrë gabimisht dhe koston e dërgimit të produktit të saktë.

Një produkt nga porosia që kam bërë mungon. Çfarë duhet të bëj?

Nëse keni një produkt që ju mungon nga porosia që keni kryer ju lutem na kontaktoni në email tonë: [email protected] ,dhe do t’ju çojmë produktin që ju mungon.

DORËZIMI

1st tab

 

 

Çfarë duhet të bëj nëse nuk e kam marrë akoma porosinë?

Për porositë brenda Tirane posorosia ju vjen një ditë pasi e keni kryer porosinë.
Për porositë jashtë Tirane porosia mund të vonojë 2-3 ditë.
Nëse porosia juaj nuk ka ardhur brenda këtyre ditëve, atëherë ju lutem na kontaktoni në emailin tonë: [email protected] ose në numrin tonë të celularit : 00355 68 20 591 9999

Çfarë opsione shërbimesh ofroni?

Transporti kryhet me anë të një poste private, e cila siguron mënyrën më të shpejtë, më të sigurt dhe më të lirë të transportit!

Sa kohë duhet që të më vijë porosia?

Të gjitha porositë përpunohen brenda 1 dite pune.
Për porositë brenda Tirane posorosia ju vjen një dite pasi keni kryer porosinë.
Për porositë jashtë Tirane porosia mund të vonojë 2-3 ditë.

Sa është kostoja e postës?

Brenda Tiranës posta 200 lekë / falas për porosi mbi 9,500 lekë
Rrethe, Shqipëri posta 300 lekë / falas për porosi mbi 9,500 lekë
Kosovë posta 7 € / falas për porosi mbi 90 €

GlamShop

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop